söndag 11 maj 2008

det kliar i mina ögon / jag är så trött så jag somnar

kan du läsa vad jag skriver nu då lottis? hahah
_
alltså, jag tänkte på det här med vissa saker. det är ju så tokigt helt enkelt! för övrigt har dagen varit mkt trevlig med först bakfylle-botning med ipren+chirre+ostbågar+även en halväten korv. Sen kände jag och judel att vi kunde cykla malmö runt, så här blev turen: till limhamnsfältet (spelade brännboll, visade rumpan, kom på roliga lekar som "klittan eller luring" osv), sen vidare till limhamns torg för ätning. Sen fetaste omvägen 2010 för att 40 min senare hamna hemma hos edvin vid halv tio tiden. Där bjöds det på snacks, vattenpipa samt mkt trevligt sällskap. gos gos! sen blev jag TRÖTT, somnade lite, och sen skedde en hemcykling varpå jag nästan dogade av köldhet.
morgondagens planer:
SOLA
plugga
städa
gosa
jag måste och ska göra alla fyra. yes!
_
okej kom an, det har varit lite klagomål samt personliga angrepp angående mitt bloggande, därför bedjer jag nu till er att komma med lite invändningar samt ämnen ni känner att jag borde blogga om! haha freaky.
det kliar i mina ögon samt är jag så trött så jag somnar.
gurrenarre

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan ju säga som såhär: cyklingen vi gjorde igår gör sig påminnd i mina lår!!!

Saker du borde blogga om är:
1. Beskriva alla du känner på ett roligt sätt.
2. Olika sexhändelser.
3.inne och utelista (såklart)

OSV.

Anonym sa...

1. jag vill ha bilder
2. bilder på din rumpa också
3. snuskiga saker som händer i ditt liv
4.text i mörkare färger så man kan läsa
5. kanske olika saker som du sett på teve som du tyckte va roliga.
6. olika roliga bilder på vilka personer som kanske har fått barn tillsammans och så visar det sig vara någon i sanningens ögonblick eller så.

hihi gos

Anonym sa...

Jag tycker din blogg är rolig nu. din bästa läsare.