söndag 11 maj 2008

det verkar va ett himla suktande efter att få höra sexuella förteelser här på bloggen. och det säger dom till mig som knappt klarar av en enkel snopp i murra diskussion utan att staka mig. herrejesus, hur ska jag klara det här då liksom? den senaste veckan har dock bjudit på både det ena och det fjärde. jag har bla fått lära mig att snacka dirty i en sexuell situation utan att låta ironisk. det är inte så lätt som det låter märkte jag. då jag var mkt nybörjande på den här fronten tog det ett tag innan jag fick in knycken. liksom vad ska man säga? "åååh.. vad.. eh... fin du är?" "jag ska... eh.. ta din.. ehh.. stora fina snopp och.. eh..". det här med att använda ordet "fin" va kanske inget jag försökte mig på, men känslan var så i mitt huvud. jag insåg tillslut att det inte spelade så stor roll om vad jag sa utan mer hur jag sa det. lite flås och tung andning i örat under tiden gjorde susen och alla blev glada och belåtna.Jag ser fram emot att få öva upp det här och se tydliga framsteg. I'll let you know. promise

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska nu richard läsa detta?

Pernilla sa...

jaja, jag får väll bjuda lite på mig själv. dessutom stavar han med K