fredag 9 maj 2008

idag är det fredag

snart slutar judel jobba, då kommer hon på en cykel hit. sen kommer det ännu mera människor hit. då ska vi grilla. och gosa. precis sånt jag gillar! jag ska dricka goda drinkar i solen. och sen hoppas jag även på att jag får dansa ikväll. tycker det har varit lite dåligt på den fronten den senaste veckan. en annan sak jag även ska göra är att glömma alla viktiga skolsaker jag måste få gjorda. det finns faktiskt viktigare saker att tänka på. som att tex prova bleka håret med pressade citroner. det gick ganska bra, han dock inte sola med det allt för länge då jag var tvungen att kila ner i tvättstugan. men jag känner att det är värt att göra ett par gånger! yes! jag ska bli blond! inte bara i själen.
hah saker är för roliga. men även tråkiga, tex att jag har ont i magen och just nu är lite opepp. johanna sluta jobba genast och kom NU

Inga kommentarer: