söndag 5 november 2006

söndag

jaha, hänt sen sist? både massor och inget

danny åkte ut i fredes. sinnes
men kul party efteråt i alla fall. mkt kul, jag har nog aldrig fått så många komplimanger på en och samma kväll och det var ju faktiskt väldigt trevligt. spec av vissa liksom som jag ser upp till så himla mycket. man blir glad ibland

igår va första lördagen sen jag kom hit som jag inte stack ut. det var minsann skönt. jag sov följande tider:
vaknade 12,00 somnade om 13,00 vaknade 17,30 var vaken, dock sängliggandes till 22,00 sen sov jag tills idag. el hade en liten damp period mellan 5-6 imorrse när jag trodde jag skulle dö av magont, de va lite jobbigt.

ny vecka nu. imorgon ska jag bli sminkad först och sen jobba (på burger king hah det är ju gos)

jag känner att jag inte har så mycket koll på saker som jag verkligen vill ha koll på och de känns ju lite jobbigt..

Inga kommentarer: