torsdag 9 november 2006

torsdag

herrelol..

först fifty och gos med judel, stanik och dalen i tisdes. partajade massa och va hemma halv sju på morgonen, yes bra där. sen ringer tess halv elva och tvingar upp mig till stan. jag bah okej. är i stan till typ fyra sen hem i nån timme och sen iväg igen på annat spännande partaj. först förfest hos en sån kille och sen laroy och sen spybar. gjut1 ändå. spec att jag gjorde av med 40:- under hela kvällen. sinnes. jag fick ju ändå skjuts hem av en taxichaufför. hela vägen liksom. jag bah men hur mycket ska du ha? han bah nänä jag bjuder dig på denna hah jag bah TACK! :D så de va mkt bra. förtuom att jag somnade halv sex och klockan ringde sju.. JA EN OCH EN HALVTIMMES SÖMN FUNKAR BRA FÖR MIG. men va fan det är smällar man får ta. så nu sitter jag i studion och funderar STARKT på att dra mig hem och sova nu. sen är de medium YES och sen sova ännu mer. för sen är de jobb imorrn lör sön mån och tis så de blir lite jobbigt kanske eller inte men jaja evver. hah

asså mitt liv som sthlmare är skönt som fan man gillar de totalt. jag tycker alla gosar kan flytta hit så kan vi gå på kändispartaj! eller bara gosa liksom

Inga kommentarer: