tisdag 31 oktober 2006

tisdag

jaja men kul med vecklig uppdatering men ursäkta liksom jävla fittdata.

okej; förra veckan

ons: va hemma hela dagen och frisknade till och tvättade och städade och lite sådär
tors: jobb som vanligt
fre: jobb som vanligt. träffade dock westlife, de va minsann spännande :) sa lite ord och sånt hah de va faktiskt gosigt
lör: TILBO AND MINA KUSINER KOM! AH! helt enkelt mkt gosigt minsann. Party med tilda på kvällen på @ konstiga och diverse ställen och sånt liksom, men trevligt med massa kräk hah dock inte vårt men ändå :P
sön: chilla och sådär, frukost/brunch/lunch-fika och sen gick jag ut och åt med kusinerna och tilda åkte till sina små gosar.
mån: frukost/brunch/lunch-fika igen sen hem med en liten akut-tvillingsjuka och sen poetry slam med kalle haglund som gästpoet! det var fruktansvärt trevligt. asså fruktansvärt. snacka om att sporrad och inspirerad.
tis: tilbo åkte hem tidigt tidigt imorrse och jag fortsatte sova och sen jobbade jag @ bk. hah de va kul att fixa med burgare faktiskt. el kul och kul men liksom lite underhållande. sen hem och sen tillbaka till centralen för att säga hejdå till kusinerna. snabbt och ledsamt hejdå. blev mkt nedstämd när tåget rullade iväg och jag blev ju inte så jävla mycket gladare när jag skulle sätta på min mp3 och insåg att den va stulen. NEJ. jag blev så ledsen att jag grät lite på centralen. dock mkt tyst och stillsamt. sen åkte jag hem och sprang hem från stationen och orbietreakade när jag kom hem och somnade lite på golvet och flyttade mig sen upp i soffan och sov lite till. nu är de snart desperate. de gör mig lite glad iaf. annars mest damp förtillfället

rolig sak nr 1: PÄRLAN TOG SITT KÖRKOT IDAG! GRATTIS GRATTIS MIN LILLE ÄLSKLING!

rolig sak nr 2: johanna, stanik och dalen kommer nästa tisdag, + bonus, tessan och pejman med! :D iih. ska bli kul med 50 cent ändå minsann

rolig sak nr 3: matte kommer upp den 17:onde :) me miss him..

oh. jag är ledsen nu minsann

2 kommentarer:

Anonym sa...

min lille baby. de ska allt bli gosigt att kramas lite till snart. Hahah jag har körkort:):)):

Anonym sa...

hahahah jag har tänkt på vår light-tvilling-sjuka helt ofta! det va helt stört ju! man gillar ändå, så mycket som var tvilling under vår gos-gosiga helg. jag saknar stockholm. får man komma igen?