tisdag 24 oktober 2006

tisdag

okej inte så lätt att blogga när min data totalt har pajjat nu. jag är mkt mkt ledsen över det och det är inte alls roligt ska jag få be om att tala om. jaja uppdatering:

ons: jobbade på södra teatern. ganska trevligt trots vissa cp saker men så är de ju alltid. blev småkär i bo sundström, mkt otippat
tors: jobb på idol som vanligt.. gjorde nog inge spec på kvällen, medium ju..
fre: idol.. det va förövrigt en mkt trevlig kväll. vet inte varför egentligen, de bara va en sån bra dag helt enkelt. man gillar
lör: typ sov hela dagen.. efter att jobbat som ett djur ons-fre fick jag faktiskt det. fast sen blev jag ju som vanligt mkt på g och kände att de va dags att ringa lite folk som resulterade i en MKT gosig "förfest" hos thomsa med goda drinkar och gos liksom och sen träffade vi johanna från malmö och drack lite mer och sen vidare till handels och sen donkan. mkt oväntad men trevlig kväll liksom
sön: ja men varför inte ta och bli lite sjuk igen, YES liksom. låg och gnällde hela dagen..
mån: fortsatt gnäll..
idag: fortsatt gnäll.. men lite bättre iaf, vilket är tur eftersom att jag har en mkt gosig helg att se fram emot som ser ut så här:

tors-fre: idol
lör: kusinerna kommer upp!! ihh. ska va hela dagen med dom typ på skansen och sånt och sen på kvällen kommer TILBO! jag längtar som en gris helt enkelt.. och sen stannar tilda tills på tis och sen ons el tors blir de spelkväll med speljobbet och sen är de tors-fre igen och veckan därpå är de förtusan fifty och judel kommer igen! (L) och stanik och dalie med. asså de ska ju bara bli helt otroligt trevligt

nu ska jag bara ta och sluta med dampsaker

igår lyssnade jag förövrigt på winnerbäck för första gången på sinneslänge. det va lite sådär upprivande men väldigt gosigt

och så fick jag en släng av saknad av vissa igår med, brukar få de efter jag har pratat med farmor..

DAMP jag undrar när vissa saker ska bli mkt bra.
jaja evvah

Inga kommentarer: