tisdag 18 augusti 2009

när man tar paus från livet och bara är kär på heltid går fan livet alldeles utmärkt. när man sen sakta men säkert börjar få vittring om verklighet igen finns det bara en väg att följa, den som ca går käpp rätt utåt.

idag:

sjuk blåsa på läppen. ser ut som ett cp
lika sjuk blåsa på min tunga, syns inte men KÄNNS
tappa en tallrik i golvet imorse. började gråta
skulle dammsuga upp glaset och inser att dammsugarpåsen är full. grät lite till
släppte av söt kille hej hej hej på stationen. grät ytterligare
KAOS på jobb
tvungen att åka och handla efteråt trots ENORM trötthet
glömde naturligtvis att köpa nya dammsugarpåsar
och nu ska jag iväg på ett socialt event som jag alla andra dagar skulle älska, men just nu vill jag bara gräva ner mig i en jävligt djup grop och tillsist dyka upp i kina. tjong tjong kines det var jag som fes

Inga kommentarer: