tisdag 28 juli 2009

jävlar alltså, jag har blivit någon slags filosof på senaste. det är helt sjukt vad jag tänker. om jag hade fått en krona för varje gång jag tänkte en tanke som var djupare än östersjön hade jag fan varit miljonär nu. en dag ska jag nog skriva en bok, som jag själv ska läsa, och bli sjukt vettig.

jag har blodsmak i munnen. mest på grund av att jag har blod i munnen. yep mina vänner, jag är en äkta kindbitare, och dagens bitning har ej varit att leka med. lätt hänt liksom. speciellt när man har förkylningsblåsor som jävlas med en.

än en gång är klockan alldeles för mycket för mitt egna bästa. jag börjar se ett mönster i det här. lilla tog med tessan, london-sam, madde och charlotte har varit en ytterst trevlig bidragande faktor till min sömnbrist.

jag har ont någonstans i hjärtetrakten, men känner samtidigt att lyckobubblan i magen är större än på länge. på mycket länge

Inga kommentarer: