söndag 26 juli 2009

dom senaste dagarna har jag tänkt jättemycket på jättemånga olika saker. för att detta inlägg inte ska bli nått sentimentalt "pernilla-du-borde-sova-istället-för-att-tro-att-du-har-något-att-säga"-inlägg vill jag bara stapla upp ett par saker:

  1. just nu tycker jag att jag är ganska häftigt, och det är en väldigt skön känsla.
  2. jag tycker även att mina vänner har en redigt cool vibe som jag uppskattar väldigt mycket.
  3. jag ser fram emot många olika saker som ska hända i mitt liv.
  4. jag ser fram emot många olika saker som ska hända i andras liv.
  5. jag saknar en styck människa som tycker att estland är ett skitbra ställe att vara på.
  6. jag saknar honom riktigt mycket faktiskt.
  7. jag har insett hur mycket jag har vuxit på senaste. själsligt alltså.
  8. jag är inte längre rädd för det förflutna, blir bara lite skrämd av tanken.
  9. ovanstående punkt gäller även för framtiden.
  10. jag är skittrött. godnatt

3 kommentarer:

Judel sa...

Jag säger bara kärlek och respekt!

lotten sa...

ja tycker att du och vi är coola :) typ respektingivande

Pernilla sa...

hell yeah! me love us