måndag 16 februari 2009

dagens höjdpunkter:

jag har införskaffat mig härliga utstyrslar till köln karnevalen. jag kommer va skabbig och härlig och ibland en liten pingla. liksom lite olika känslor dom olika dagarna. ska se till att vara pingla första dagen så jag inte behöver vara snygg för att kirra biffen resterande av veckan.

jag har även varit hos johanna på goseftermiddag. lunch och sen började vi kolla på tre olika filmer. fem minuter av varje. riktigt tråkiga allihop. sen var det dags för mig att sova en liten lur, det gjorde själen glad.

dagens lågpunkter

Edvin somnade och glömde att han skulle komma och knåda min rygg. jag gråter svarta tårar här hemma, men ser desstu mer fram emot morgondagen då han har lovat att hålla sig vaken.

Jag åt tidig frukost vilket resulterade att när jag väl kom till gymmet, efter alla mina förmiddagsbestyr, var jag way too light headed for någon som helst konditionsträning. Jag satsade på armar och mage istället.


Imorgon är en annan dag. Vem som helst får hålla mig sällskap under tvättning/packning/träning. Verkar skittråkigt att vara själv. Verkar skittråkigt i största allmänhet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du har glömt ditt MF pannaband hos mig....hämta det eller bjud mig på mat så lämnar jag det hos dig. HEJDÅÅÅÅ

Pernilla sa...

oh nooooo jaja vi får komma på någon slags lösning på de här. jag ska ändå träna ikväll antagligen så då kan jag nog komma förbi el nått. jaja evvah

Anonym sa...

dumt, jag ville komma till dig.......

Pernilla sa...

hah de får du göra dårå :) jobbar du idag eller? HOPPAS INTE DÅ KAN DU KOMMA TYP NU

Anonym sa...

Jag jobbar. HÖRS SEN. tvätta på!

Pernilla sa...

jag tänkte nästan det.. dampie.. alltså mitt vänstra öga gör ont. det är inte okej. ring sen korve