tisdag 17 februari 2009

Allvar, hur kan man ha sånt oflyt i sitt liv? Har legat och kollat igenom bilder ifrån högstadiet och gymnasietiden. Seriöst, hur kunde de bli så fel? Jag hade en kropp att dö för, men ett face som man kan tro legat dött i ett par månader. Nu ligger jag inne med ett helt okej ansikte, men kroppen är inte vad den en gång var! Tänk om jag bara kunde matchat tillfällena lite bättre så kanske jag hade varit stunning nån gång i mitt liv iaf!

Ps. Jag luktar svett och nu ska jag ta upp tvätt. jag är lika bra på att rimma som att simma. kom an, hotta upp den där dagen nu ffs.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det funderar även jag ofta på...Det är mycket ,mtycket typsikt att man aldrig ska få vara perfekt:P

Pernilla sa...

dock! liksom lönt att va lite snygg när de hade kunnat vara fucking fab! hah

Anonym sa...

jag håller med... men det är bara för att då hade vi varit "to hot to handle"