torsdag 22 januari 2009

jag behövde sova ut idag, så då gjorde jag det. klockan elva kände jag att det var dags för mig att klippa mig och skaffa mig ett jobb, eller rättare sagt äta frukost och dra och träna. Sagt och gjort. tränade med härlig magkramp tills jag kände att det fick vara nog. När jag kom hem var klockan plötsligt tre. En tallrik pyttipanna och två sekta ägg, sunny side up, satt jag på bussen till bussen till tåget till Skurup. Nu är jag här. Hamnade på förhandsvisning av vårt färdiga personporätt som ska visas upp imorgon. Himla fin, är himla stolt över mitt (och vårt!) arbete. Känns jättekul inför morgondagen.

Nu ska det firas att den här uppgiften är done and done. Astin ska snart hällas upp, och varsamt insupas. Uppspel imorgon, sen en hel vecka med roligheter i Göteborg. Skolan är fin. Jag gillart.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh du sa aldrig att du drack asti! idag ska jag dricka vitt och dansa som ett styck freak.