måndag 24 november 2008

ligger i min säng och dricker the, läser boken "att skriva för film" varvat med ett gratis magasin modell jävligt fränt 2008tal. oh god I wish I was sådär cool som varenda jävel i nyaste nummret av people är. Som alla i alla nummer av people är. jag önskar jag va cool helt enkelt. jag undrar verkligen hur folk hittar sin nich och främst vart tusan min ligger gömd. jag är ingen passionerad hattdesigner. jag är inte en upcoming singer/songwriter. jag har inte skapat ett eget klädmärke som säljs i fancy stores för tusentals tusenlappar. jag är en totalt onishad medelsvensson, eller olsson för all del, vars tankar lätt vandrar iväg till andras glory, istället för att fokusera på det enda jag verkligen kan förändra. min egna attityd. oh god I wish that I didn't had to wish.

1 kommentar:

Anonym sa...

1 snallt ord!
Det finns faktiskt folk som laser din blogg...aven om du oftast inte far en massa kommentarer!