torsdag 15 maj 2008

torsdag oh du ljuva torsdag!

i väntan på handledning har jag nu skrivit ut manuset till i eftermiddag. det här ska bli spännande. har i alla fall inte glömt skivorna osv, vilket känns som ett bra tecken. däremot har jag en för stor klänning på mig som skapar en viss irritation då den har en tendens att halka ner titt som tätt. För övrigt testade jag ett "bli av med gula toner i ditt hår" schampo igår. Känner att det gav gott resultat och jag ska schamponera mera i framtiden. Nä, nu ska jag ut en sväng i solen innan det bär av till skissernas musum för lite oförberedd uppsatshandledning. HALLELULIJA

2 kommentarer:

Anonym sa...

va de de där silverschampot jag tiopsa om? Funkis?? Du inbillar dig ganska ofta..............................
haha

Pernilla sa...

livet blir roligare om man inbillar sig, då slipper man bli besviken liksom.