onsdag 2 april 2008

idag är det inte fredag. men på fredag är det!

1. jag insåg precis vilken tystnad som har spridit sig över lägenheten hela eftermiddagen. ingen telefon som ringer. konstigt. VISSTJA, spärrade ju telefonen igår för försäljare och dyl! okej.. det faktum att det tydligen enbart är försäljare som ringer hem hit var kanske lite deprimerande..

2. jag avsmakade min guacamole för ca 1h sen och smakar forfarande vitlök i munnen, tror det avslöjar en aning om överdosering av vitlök. pussas? någon?

3. 68.6% klart av step up 2 JAG ÄR EN SUCKER FÖR DANSFILMER
4. det är synd om sjuka människor. som en kompis jag har, hon är fan helt sjuk i bihålorna.

4,5. det är johanna som är kompisen

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint. Asså jag känner mig bättre dag, så jag hoppas dock på att kunna gå till jobb im. Det är drygt att gå hemma och dra.

Pernilla sa...

ja lille snudan. du måste va frirre till helgo. jag vill festa!

Anonym sa...

Jag går ju på penicillin u know. känns som en hel del vila för mig.

Pernilla sa...

jaja, men man får festa på penicillin! ask my sister liksom! hih. jag ringer iaf om ca 5, erkänn, du längtar.

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.