måndag 31 mars 2008

Nu vill jag leven leva. leva mig

I kontrast till Siris smått ångesladdade uttrop nu vill jag döden dö. döda mig kände jag att det är här nån stans jag kräver motsatsen. JAG VILL LEVA, och tro fan att jag nu; 24 951 tecken senare, ska börja göra det lite igen. Antal brutna naglar har nu ökat till en, jag kallar den bruten, men samvetet skriker förtvivlat: avbiten. Men 1/10 är ett schysst resultat när man ser till det huvudbry jag har stått ut med sedan min hemkomst från Canada.
Gårdagens ångestfyllda tittande på 7 nedladdade avsnitt på raken av Lipstick Jungle (ja, det var meningen att jag skulle plugga) ska ikväll bytas ut YTTERST o-ångestfyllt slappandes framför TVn. Huvudet har ont, näsan den rinner + att jag skulle behöva kissa, men finner ingen riktig ork att resa mig, men
det stora men:et
JAG ÄR KLAR MED TENTAN OCH SOLEN SKINER! (varför sitta inne på sol när man kan va ute i sol? fyndighet 2.1)
HEJDÅ, och hallelulija

Inga kommentarer: