torsdag 4 oktober 2007

senaste tankarna ang min framtid

okej, jag tror ej jag vill plugga nästa termin, och ja, jag tror jag vill resa lite, i alla fall lite. typ canada mid january till mars-april nått. och sen va hemma och kirra nått jobb, lägenhet och sånt här hemma sen börja plugga på allvar till hösten. t ex har jag kommit fram till (eller just nu i alla fall) att jag vill gå nån film linje inriktat på manusförfattning (så jag kan skapa mina dramaserier för kids i åldern 8 till 12)

det dumma med alla sånna bra linjer är att jag i så fall typ får flytta till örnsköldsvik, falun el nått annat ROLIGT. det känns ju lite mindre kul. men finns även en bra filmskola i skurup jag kan söka. positiva tankar

tex är en mkt positiv tanke att det är FREDAG imorgon och jag är (typ) FRISK och madde fyller 20 och det är lika med PARTY och sånt gör mig GLAD. jag känner för en "sitta-i-bastun/ligga-i-badkar/busa-med-saker" ferre. jag behöver hjälp, någon som är på? YES

Inga kommentarer: