måndag 8 oktober 2007

några hrmpfh

  • kursboken som kulle kommit förra veckan SKICKAS idag, dvs kommer föhoppningsvis imorgon, när jag redan har lämnat staden för lund
  • ryan-damp-air har slutat flyga från malmö när jag vill till london så jag får betala massa riksdaler för att åka dit
  • har glömt säga till helene att jag ej kan dansa på tors + att jag missar en tors till med tanke på london resan. detta betyder 6 (ordinarie) träningstillfällen innan uppvisning. HEJA
  • det är soligt ute och jag sitter inne
  • för att få arbetstillstånd i canada måste jag ha en inbjudan för ett företag för att ha ett säkert jobb där. ja men visst, måste bara skriva om mitt cv till perfekt engelska samt maila ut det till EN MILJARD ställen i hopp om att NÅGON vill ha mig. ricky får fixa jag svär

okej vissa saker är fett med bra också. ledig idag, trevlig föreläsning imorgon, kphmn på onsdag, STHLM på torsdag. osv.

jaaa, små söta barn i stor stad <3

1 kommentar:

Anonym sa...

(L)