söndag 23 september 2007

söndag

sittningen i fredes gick i alla fall galant. följande tåls att berätta: jag byggde ett vinglas av modellera (som jag även drack ur, trots att vinet smalt rätt igenom leran på två sekunder), battlade ut ett bord genom att både starta och avsluta (ståendes på stolarna) JA VI HAR VÅRAT GLADA BARNASINNEKVAR MEN HAR NI osv, lärde mig sången om min gode vän joel som har äpplen fram och en kulvert bak (UÄ), gick in och ut i flera olika rum i olika korridorer i hopp om att hitta stället "där allt händer", hittade istället en full holländare som helst ville gosa. jag sa nej tack och fortsatte min jakt. hade djup diskussion ang huvida vi människor egentligen finns eller ej. sluta med att säga: "äh va fan, vem orkar? du är här, jag är här, alla är här. hallelulija. punkt slut. mera öl?" och sen fortsatte kvällen tills jag och thoms fick nog av köttmarknaden och ofrivilliga händer på våra allt för oskydliga rumpor. buss hem, godnatt

vaknar med huvudvärk och sten i mitt bröst, nä, tejp på mitt bröst skulle de va. lyckades tydligen inte få bort allt innan jag entrade sängen föregående kväll. suck, SMÄRTA. tänk er känslan av att riva av ett plåster från bröstvårtan. just de, sånt gör ont. men vi mår bra nu, både jag och little nipple

igår var det sen dags för en dusch och nya friska (?) tag för att bemästra korridorsfest på delphi. uj uj, här snackar vi en full liten kines som kastade tallrikar och citroner genom luften, en florian från tyskland (DET FÅR BARA FINNAS EN), ett freaky hatt-tema varpå fransyskan gräver fram kliché efter kliché, LÄGET baskern. LÄGET rödvinet. LÄGET baguetten (som iofs bara fanns med i våra fantasier, MEN ÄNDÅ), en promenad till data/elektro/teknikar-nördarnas årliga konvention at LTH. vaddå känna sig underdressed när folk springer omkring i frackar och balklänningar? haha tur man inte är den som är den och gör de bästa av situationen, dvs rusar in på de tomma dansgolvet och skapar party. sista bussen hem, säga hej till bonden, selib hämtar upp mig (med jenny +1 i bilen! hah), ÄNTLIGEN HEMMA! the rest is history

nu väntar en dag fylld med ups and downs. med början på downs, plugga inför msn-date-grupparbete

SEN FIKA OCH BIO MED TVÅ SMÅ KORVAR! man gillar, i hjärtat

Inga kommentarer: