onsdag 26 september 2007

roliga sms skrivna av mig den senaste veckan

"Okej, alla som inte har tvättat håret på en vecka räcker upp handen nu!" (99% räcker upp.. SUCK)

"Just woke up. sun is shining, birds are singing in the sky (not really, but you get the picture) and my head is about to explode, WOHO! Asprin? Someone? Hello?"

"Tilda jag hör nada när du ringer baby ring när du ej har massa musik liksom"

"Det är bra som FAN eller liksom full med massa datanördar haha man gillar"

"Men UÄ polle-lök!"

"Din buss är dopad. Är det en tjej snor jag erik så får du bli lebb POW"

"VAR ÄR DU? (jag ska googla my way to hans säng)"


äsch jag vet inte, man kanske borde ha varit där?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde kanske skriva historien bakom varje.. blir nog ANINGEN roligare då. PLUS ATT DU MISSA DEN MEST ROLIGA, men nu har jag glömt vilken det var.. just det. lökigt hår!!!!!!!!!

Pernilla sa...

haha, jag skrev först historierna, men sen kändes de pretantiöst, så tog jag bort de hahah. MEN HALLÅ ÄR DU BLIND? "men UÄ polle-lök"

Anonym sa...

KANSKE VA DE INTE DEN JAG MENA FÖR POLLE LÖK VA TRÅKIG! Den jag men var. kan alla här inne räcka upp handen som inte tvättat håret. eller tvärtom! DAH

Pernilla sa...

hahah jaha deeen. ps polle lök va ball. du är tråkig