fredag 21 september 2007

fredag med råge

frågan är, när utbryter min förkylning totalt och går ifrån att vara allmänt störig till "åååh-det-är-så-synd-om-mig-här-ligger-jag-och-har-feber-medan-världen-fortsätter-ha-kul-utan-mig-snyft" okej, den inställningen har jag lite redan. var sådär smågosigt gnällig igår på föreläsningen, och körde med både halsduk, tjocktröja och raggsockar (HEJA HÖSTEN) bara för att riktigt visa att det äääär så kaaalllt och jag fryyyyser hela tiiiiden ÅHHH VAD JAG ÄR FÖRKYYYLD.

men riktigt sådär förkyld är jag nog inte. men säg det inte till någon

ikväll är det novishsittning och galenskaperna startar TIDIGT (ungefär som igår, filmvisningen på skolan kl 17,00 blev inställed, och "efter filmen ölen" blev till enbart "ölen" och ett tag senare kom även "efter ölen ölen" till. dock lugn kväll, var hemma redan vid nioslaget. skönt, har alldeles för mycket att uträtta idag för att vara bakfull (ska tex köpa en present som "är användbar men inte kostar en förmögenhet" till min bordsherre. förslag? thomsa körde på det klassiska "hundkopplet av enbart kedjor - use it 'til you die" ungefär. jag ska försöka hitta på något av samma kaliber)

återkommer med lägesrapport ang syningen av min klänning som EJ får gå fel

dagens ipod fråga:
"Kommer min klänning bli FEL?"
"breathe"
(suck. "ta de lungt pernilla. ANDAS. det kommer lösa sig)

Inga kommentarer: