lördag 2 september 2006

lördag

dagens aktiviteter har bestått av:

säga hejdå till pappa, sova, titta på top model, sova, äta godis, sova, dricka vatten, sova osv. jag är då lite efter idag kanske

gårdagen var trots allt mkt vild. gay-klubb med natalia och hennes polare. jag vet inte hur många gånger jag sa att livet är mkt spännande igår. haha, livet är DOCK mkt spännande. det va helt stört kul, ända tills lille incidenten kom och vi åkte hem. lol @ me.

Här kommer iaf lite bilder! hih nån fram halmstad..





(undra meningen med den bilden? hm.. )



..och två från mitt shlms-rum:





jaja, so long liksom! (L)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah skojja!! jag känner några människor på den onödiga bilden.. och se är där i de huset i särdal som vi brukar fira midsommar varje år =) haha lite ball de va.. Puss Madde