fredag 1 september 2006

fredag

jaha, då är jag alltså bosatt i sthlm. det hela känns mycket befriande och sanslöst trevligt

Idag har jag tex fixat massa saker och påbörjat min kändisspaning. hah, tilde fröling på solna centrum. dock! Innan idag gick jag och Natalia (den ene tjejen jag bor med) en en timmespromenad och avslutade det hela med att köpa hem massa puliga saker och skapade oss en st tonfisksallad och en st kycklingsallad. man gillar.

En del förvrängningar i mitt sätt att prata har redan förändrats. men jag lovar jag gör mitt bästa för att bevara mitt ursprung. lol

Jag saknar gos. det är jobbigt

Idag va jag iaf på banken. hej söt bank-man. så va de. han va helt extremt bra för mig hah, kände att de va bara till att böja worka mina o-flörtskills. det va typiskt ball

Rummet jag bor i är finnemang, de kommer bilder och allt sånt så småningom, min data har damp så jag lånar natalias för tillfället, och vill liksom inte hålla på att klydda med massa bilder och sladdar och pajja och sånt eftersom att jag är extremt bra på det. hah. men rummet är gjut1 iaf. har alla skor på en hylla och dem tycker att jag är en riktigt girliegirl här minsann. och påtal om små fötter vill jag bara meddela att nina har 34-35.. DAMN! man gillar ej

Asså sthlm är så himla bra. än så länge iaf. hah men jag menar liksom omgivningen och miljöerna och folket och allt. då har jag iofs inte tagit mig in till stan än :P men jaja de kommer. palla liksom, jag har hela nästa vecka på mig att strosa omkring :)

Hoppas alla ni där hemma har det finnemang. ni ska veta att jag tänker på er konstant. alltså verkligen, men jag tänker helt bra och gosiga tankar. liskom så trevligt de kommer bli när ni kommer upp och hur mycket jag verkligen uppskattar och tycker om er. Det är skönt, jag känner ingen ledsenhet, inte än i alla fall, utan bara liksom uppskattning
hah lol men ja

by the way så har jag en stor säng! så det är inga problem att komma liksom ifall någon undrar. hih

post är alltid gosigt:

(adress borttagen)

Nä, nu är de nog snart dags för en liten power nap. trots allt fredag idag :) Jag och natalia ska till söder och ta en öl. hih de låter så nice (tilda, ALLA säger nice.. damn.. nice och shit, asså inte shit som i fan utan som i saker, typ, jaja men där är väll nått shit i kylen, eller fan massa sten och shit hah ja ni fattar)

Hälsa alla som inte läser detta.
Jag saknar er (L)

Inga kommentarer: