söndag 30 april 2006

valborgsmässoafton, jaha?


det har varit en bra dag idag må jag helt enkelt säga. först upp och bota bakfyllan med att tvätta kl 8,00, faktiskt otroligt bra recept det dära. fast man blir iofs väldigt trött, yr, illamående under tiden, men man kommer upp iaf! sen cyklade jag i regn till mobilia, handlade tre fina tröjsaker varav en passar perfekt in påmin tänkte étage-outfit, YES LIKSOM! och sen köpte jag två didadem med. ska ha en spännande frisyr ikväll må jag säga, iaf för att vara mig. hih. och sen inte nog med det; jag blev helt otroligt sugen på mjukglass på mobilia, mhm, så jag bah ska lätt köpa. när jag står och liksom ska gå fram för att handla ser jag jonathan (asså augustenborg)jag bah DOH orka liksom. ser att han ser mig och ska säga hej hah jag bah NEJ så jag vände mig om och gick därifrån utan att säga nått, liksom låtsades inte se, hahah. men det problem som kvarstod då va ju helt enkelt att jag inte hade fått mig nån mjukglass.. td.. men jag kom över de liksom och gick mot utgången. sen precis där vid fd malmborgs bara ser jag glass, YES! mhm, och inte nog med det utan även GLUTENFRIA STRUTAR! på en skala från 1-10 blev jag riktigt glad när jag såg det. så tack vare jonathan fick jag alltså äta mjukglass med lakridsströssel i STRUT! antagligen första gången i mitt liv eller nått. det var helt enkelt ljuvligt. så nu känner jag mig otroligt pepp inför kvällen, bäst att njuta så länge det varar! :D

Inga kommentarer: