lördag 29 april 2006

lördagsmorgon



efter att ha vaknat allt för tidigt efter en natt fylld med klänningsdrömmar har jag nu suttit inne på aftonbladet och chattat lite. mysig_kille verka ju trevlig? eller vad sägs om en 30 årig man från malmö som inte hade bangat en liten 19-åring som krydda i sin tillvaro? annars kan jag alltid åka upp till göteborg, för visarenGBG ville ju ändå visa sin kuk för mig där. den är säkert väldigt vacker. **nyfiketpar hörde också av sig och undrade om jag va intresserad? kanske? synd att jag inte passade in på kille13s beskrivning "nån kille mellan 9-13 som vill med mig?" damn liksom. och tjejer som lesbiskasara eller JessicaSimpson lockar inte heller så värst. ventilen ville först bara prata allmänt men när frågan om vad jag hade för trosor kom svarade jag kort och gott "stora fula bruna med bajs i". helt plötsligt var jag inte lika intressant. undra varför? sen fick jag ca 25 förfrågningar angående morgonkåthet, cam, möjlighet att komma och runka av någon, visa mina bröst, om jag hade fin kropp, om jag var bisexuell, dominant, gillade hårda tag, sugen på nått stort och hårt, om jag var våt i fittan osv. då kände jag att nej, de må möjligtvis finnas någon där ute för mig, men inte fan hittar jag honom på aftonbladet.se!

Inga kommentarer: