tisdag 18 april 2006

dagens aktiviteter

skola, en lektion hah lönt. spec eftersom att jag som vanligt kom en halvtimme försent, bra där pernilla! sen stack jag till jobb och jobbade hela 3½ timme, hej mina 6:- på kontot vill ha vänner. hah. sen snabb fika med judel för att sen hem byta om sticka och träna. riktigt skön och lång träning idag. blir glad av att träna sådär. riktigt roligt till och med! hih. ibland är jag för duktig jag. sen bjöd jag in mig själv hos maria, det var trevligt minsann. trevligare än pappas styrelsemöte här hemma och massa annat skit. nu ska jag iaf snart sova. ska till tandläkaren imorgonbitti, hur nu det ska gå när jag ej kan öppna munnen. men det kan ju vara lite spännande! jaj. sen ska jag ta tag i mig själv med. en annan dag, YES.

nu ska jag dock gå och worka min pragiska solbrännelotion-sak! min favorit kvälls-hobby.

Inga kommentarer: