onsdag 19 april 2006

another day has come

jag blir ledsen när jag får reda på att phoenix enda spelning i sverige i sommar är på hultsfred. damp!

cyklade för övrigt till tandläkaren tidigt imorrse på min lediga dag för att få reda på att dom hade strömavbrott och jag skulle få en ny tid, tidigast i slutet på maj. jag bah jaja evvah

sen såg jag ett oprah avsnitt som jag hoppas att maria INTE såg. en expert på fågelinfluensan va där och skrämde upp alla. tur jag är mer rädd för hjärnhinneinflammation än för fågelinfluensan, annars skulle jag nog rusat ut och köpt mig ett munskydd vid det här laget.

sen hostar jag som fan med. det är faktiskt inte snällt över huvudtaget. jag vill träna som ett djur ikväll och överväger nu mina möjligheter. kan sticka till gymmet och ta de lugnt, inga konditions saker utan bara träna ben/mage/rygg och sen stretcha massa. vi får väll se hur jag känner mig om ett par timmar, men jag hoppas på träning iaf.

träffade två trevliga människor på augusteborg minsann. den första va gamla skolvärdinnan pia! hah. lite små trevligt att hon kom ihåg mig och massa sånt. hon är relativt söt
den andra människan är dock sötare, en av mina ungar från dansen, nicole! hih, hon blev så himla glad av att se mig och jag av att se henne så det va minst sagt ett gosigt möte! sånt gör en lite piggare och lite kreativare

om jag skulle ta och skriva lite på mitt projekt arbete nu kanske? hm. tål att tänkas på i alla fall

1 kommentar:

Pernilla sa...

haha, ja jag tänkte på dig hela tiden! hahh. det va heeelt cp