tisdag 27 juli 2010

jag skrev en låt.
så här går den:



det dunkar för två
dunkar som två
olika hjärtan det som dunkar för dig
det som dunkar för att jag är glad när jag dansar.

det som dunkar i dig
kan få dunka i mig
när du dunkar mig i sänghalmen

mitt enda krav är att du är svinrik

dunk dunk
dunk dunk
dunk dunk
kan få dunka i mig

du kan få det att dunka som två
som två små hoppande djur
hoppandes barn i en leksaksaffär vaken om natten
väntar på tomten
väntar på dig

mitt enda krav är att du är svinrik

dunk dunk
dunk dunk
dunk dunk
kan få dunka i mig

rik på riktiga saker rik på riktigt liv
rik på pengar brända till minne
rik på märkliga saker rik på sakliga ting
rik på mig i mitt pyjamas linne

dunk dunk
dunk dunk

3 kommentarer:

Ju sa...

Hur går melodin då? Den är man sugen på.

Pernilla sa...

jag vet inte? melodier är ju ej min sak................ upp till dig och el-guran gymman! *väntar med spänning*

Thomsie sa...

fiin tycker jag den är =)