måndag 22 februari 2010

När jag slog upp ögonen för 20 minuter sedan blev jag först paff, sen rädd, för att till sist lugna ner mig. Jo, det är mitt egna rum jag befinner mig i. Jag är inte van att kunna se soffan på andra sidan rummet, den brukar vara klädfylldsakfylldskräpfylld. Men igår var jag duktig tjej som vek kläder i nån timma innan sängen kallade.

Idag är ambitionen att vara duktig tjej för andra dagen i rad. Saker jag ska göra idag:
  • Skriva klart ett andra utkast på mitt manus, samt skicka iväg det för konsultation.
  • Skriva lista på allt som är fixat/ska fixat till filmen.
  • Smsa Theo och fråga om vi kan ses på torsdag och ha repdag.
  • Träna ett svettpass på gymmet efter min date med karro och karlberg.
  • Äta någon slags middag.
  • Dricka kaffe med lite folk ang någon slags cool sak som ska göras.
  • Gosa gosa gosa med Johanna.

Tur att jag har en bra känsla i magen, annars vore det bra jobbigt.

Inga kommentarer: