måndag 11 januari 2010

världens mest peppande mail damp ner mitt i stressångesten. jag skiter i att andas ut, kör istället på i ettusenprocent. vilde-veckan är i full gång. ikväll färdigställer jag projektbeskrivningen, imorgon framkallar jag foton, skriver ut bilder och texter, fixar kuvert. kanske, till och med kanske, klistrar på ett frimärke och hälsar på den gula lilla lådan som kan vara vägen till min framtid.

imorgon är jag även skådespelare, regissör och fotograf, till tre olika övningar, så snart ska jag läsa in text och get in to character.

på onsdag, efter regi workshopen är slut för dagen, slutför jag mitt självporträtt och lägger locket på lådan.

torsdag: studiebesök på svt
fredag: skriv/bak/gosgosgosdag.
lördag: sis examensfest!
söndag: kusin-sannis kalas
måndag: uppspel självporträtt v2.0

tisdag: KANSKE TA NÅGOT FORM AV ANDETAG ELLER I ALLA FALL NÅGOT SOM LIKNAR DET?

fuck andas, there's no stoppin me now, i'm on freakin fire!

Inga kommentarer: