söndag 17 januari 2010

Hola!
Nu är det Ju som skriver. Idag har jag vilat skitmycket hela jävla dagen bara för att vara pigg ik. När jag låg i soffan och vilade så upplevde jag en ny sak i mitt liv, nämligen att jag kan gråta till ännu en sak...en fucking dans!!! Det har aldrig hänt förut. Mesigt. Pernie gråter till danser, inte jag...typiskt.
iaf. så hjälpte inte vilan för jag har varit hiiimla trött, huvisig, halsontig och hostig. Hes är jag med. Heshet påminner om hultan så det gillar jag ändå lite. (Det påminner om Erik med, honom saknar jag.) Så kvällen slutade med att jag nu ligger i Pernillas säng ensam, och hör hennes pappa småprata med dom sista gästerna i rummet bredvid. There, Nille och Prue är ute och röjer med en lirarinställning, Lite knäppt att jag inte följde med va. Snart ska jag somna in och vänta på att Pernies salsa-ass kommer hit och lägger sig bredvid mig. (L)
Puss från Ju




2 kommentarer:

Mathias sa...

Lirarinställning är bra! haha Det måste man ha! Nu har jag inte lirat på ett tag. men det kommer tillbaka i April då Mathias kommer hem! :D
Pusssen

judel sa...

mmmmmmmmmmmmmmmmm det gillar man!Saknar dig Mätte!!!!