söndag 22 november 2009

klassisk söndag. har ätit mackor och godis, vilket har resulterat i en styck ond mage. bakisångesten är närvarande och jag lovar mig själv åter igen att aldrig mer röra alkohol. produktiv och händelserik vecka framför mig. dokumentärfilmsinspelning mån/tis - resten av skolveckan klippa klippa klippa, förutom ett post produktion studiebesök på fredag. annars: ons till babel och lyssna när niklas spelar skivor, tors hedmanska där angelina sysslar med en oral spelning dvs sång. sen är det ny helg igen. nya alkoholintag. ny söndagsångest. åhh ljuva hamsterhjul, take me away from here I'm dying som Belle och Sebastian hade sagt.

3 kommentarer:

Joe sa...

Haj, Krya på dig... jag sa det i tele, men du la på i örat! snyft!

Anton sa...

När får man se din skolfilm då?

Pernilla sa...

duuuu... anton, den filmen får man nog aldrig se.... haha! den blev verkligen pernilla uncensored, så jag tror den mår bäst av att hållas ytterst hemlig :)