fredag 27 november 2009

Frisk tjej hej hej hej. eller allt är ju relativt. fortfarande en del mag-kramper som smyger sig på och en lite allmän ork-dipp då och då, men annars tycker jag tusan ta mig att jag är på gång igen. fick världens bästa mail precis med tips och braigheter med mitt DI-brev, ska genast hugga tänderna i en del omformuleringar.

Annars har dagen ägnats åt color gradeing, matte, degrain, ordspott ordspott osv. jävligt peppad tjej som genast vill dyka in i olika program och lära lära lära. hoppas inte mörkret efter skolan nästa vecka skrämmer iväg mig och trycker ner mig en soffa eller något annat okreativt. tyvärr högst sannolikt

Helgens planer är ytterst lugna än så länge, jag hoppas att dom stayar that way, kanske något litet vilde inslag om man har tur..

Inga kommentarer: