måndag 12 oktober 2009

På begäran av en anonym läsare kommer här nu ett referat av min och Loodies lirar-lördag:

förkväll: fotbollstittning följt av photosession med självutlösaren hemma hos mig och Kim uppblandat med white whine spritzers
kväll: ljudfesten (skånesljudpark+festen) på kägelbanan med en förälskad (i oss) juggevakt, en förälskad (i oss) bartender samt en bög som dansade (och klättrade upp i en pelare) så sweet att det var Lottens tur att bli förälskad. Efter vi hade pratat lite med en viss snook kille var det dags dra vidare, hej hej stureplan och Fares Fares. två öl senare fortsatte kvällen i en taxi, fylld av donkan mat, hem till mig igen
efterkväll: krängning deluxe för att sedan påbörja ytterliggare en photosession. Nu ligger vi dock på golvet och skrattar tills vi dör. sen gos i sängen och olika slags ord som sades och så, sen ZZZZZZZzzzzzz.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!Lotten nämnde någon killes namn... som ni känner? Vem är detta?

Pernilla sa...

ehm... nån kille som vi känner..? det är inget jag kan erinra mig, ska genast kolla loods blogg och uppdatera mig egna medvetande!

Pernilla sa...

Nu vet jag vem du menar! Lotten nämnde en kille vid namn Niclas som också är ifrån Malmö och så. Jag tror nog du känner honom judel hahh

Anonym sa...

Jaha.. men vadå jobbkompisar liksom! Jag fatta inte det! Jjajajajaaa. ses snart! kISSE

Pernilla sa...

ahaa! nä men nickes jobbkompisar....................................

judel sa...

Nu fattar jag. shit. Asså kan vi prata i telefon kanske så jag fattar va faaaan som h'nder! Hihi

Pernilla sa...

hah, jag ringer dig seeeeeeen lovergirl (L)