onsdag 30 september 2009

Efter en sen kväll igår (överraskning när jag kom hem ifrån Nina: en Lotten, en Erik och en Kim som körde ett äkta häng är hemma i vårt näste. Somnade tätt inslingrad i tre kroppar runt tvåtiden, vaknade sju timmar senare, ensam i sängen och Lotten på soffan. Förstod ingenting och masade mig in i badrummet för en quick fixup innan jobb.) sitter jag nu här med ett glas vin i handen (läs: brevid mig på databordet). Ikväll vaknkas det releasfest för Gorillismens platta, och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är taggad.

En timmes övertid idag och två imorgonkväll innebär tre timmars flex som känns ytterst lägligt att ta ut en morgon som imorgon.

Kim drog precis och träna lite, Lotten är på ingång och Erik fixar käk. Som en vis man en gång sa, det är skönt att va i smeten.

Inga kommentarer: