söndag 12 juli 2009

så befinner jag mig här igen, liggandes i min säng, med en spräckt bubbla runt omkring mig. tvn är på i bakgrunden, och jag börjar fundera på om förra veckan verkligen hände. en lång, härlig dimma fylld av tretusenetthundranitto hjärtfyllda skratt, trebästbästbästisar samt nyfunna partykompanjoner, åtta boxar vitvin och tolvflaskor rosé (druckna hur plasthinkar med fiskar på och med ett färgglatt sugrör som drickhjälpmedel), öl öl öl och mer öl, sjuttiofem dagliga fisar och rapar följda av tillhörande garv, historier som berättas, tårar som fälls, ryggar som dunkas och frekvent utdelning av vänskapliga (och av vissa jävligt kåta) pussar och kramar, komplimanger, fina ord, fina händelser, fina stavelser. jag tror det kallas abstinensbesvär det jag känner nu.

sa jag förrästen att jag är lycklig?

Inga kommentarer: