tisdag 21 juli 2009

PUBLIC ANNOUNCEMENT
(för alla som på något sätt har lyckats undgå följande)

JA, jag är med och utgör 50% av den så kallade "hockeykören" i slutet av Markoolios låt "Ingen sommar utan reggae". Den andra halvan av kören är min käre roomie i sthlm Nina, och det är även hennes förtjänst att min ljuva stämma hörs.

Jag är mycket stolt över denna låten, och ja, känner mig lite blåst då jag inte fick en krona för det utan bara gjorde det som en "kul grej" då jag halvt inte fattade att det var på allvar. Men jag har kommit över det faktum att jag blev mildt (och härligt..) utnyttjad, och inte heller står med med mitt fulla namn i konvulutet utan nämns bara vid "Pernilla".

Jag hoppas att alla har överseende med att jag under de senaste åren har utvecklats till en mycket känd, och omtyckt, popstjärna och nu lever ett liv i lyx och överflöd.

Alla övriga frågor hänvisar jag till min agent, eller till mitt buttcrack, bara att välja.

Med vänliga och ytterst ödmjuka hälsningar

Pernilla "hon-som-va-med-på-markoolios-nya-platta-ni-vet" Olsson

Inga kommentarer: