tisdag 9 juni 2009

nu säger jag tack för kaffet (åhh.. kaffe..) och kryper genast ner i bingen. Imorgon är utvärderingsdag, samt sistaste-sista-pill-med-filmen-dag, innan det vankas filmpremiär på kvällen. Ja, jag har nog sammanlags provat ca 135 olika outfits vara 3 har kännts okej och resten enbart kom-och-skjut-mig. what the fuck liksom.

torsdag åker klassen till danmark (skurup-malmö-helsingborg-helsingör-köpenhamn-malmö), jag hoppas att jag är jättebakfull och too tiret to function eller nått, men att det samtidigt blir en ytterst gosig tripp.

fredag = skolavslutning. jag vill alltid gå i skolan. jag älskar skolan.


såja, godnatt alla, har någon vägarna förbi så knacka på och ge mig en kram, jag behöver den.

6 kommentarer:

känns som man alltid vill hitta på något nytt här men ibland går det inte sa...

på tal om kaffe, du borde ta bussen till stan, tut tut, och gå till indiska, tramp tramp, och köpa vårt nya kardemumma kaffe.MMMMMMUMMMS! allt annat är skit.

vem sa? sa sa...

och du, godnatt! (L)

Pernilla sa...

sa du kardemumma kaffe? jösses amalia, det låter fantastiskt.

I miss you (L)

yoshie sa...

om man hade haft vägarna förbi malmö så... :)

Pernilla sa...

sweetyoe, du om någon kommer få ca 100 kramar idag!

Anonym sa...

kaaarde-mummsi you heard me girrl!