tisdag 2 juni 2009

Jag blir så konstig i huvudet utav först vara hyperstressad och sen POFF "jaha, nu har jag ju bara tre timmar över..!". Skulle mött upp Helena J från dansen kl 10 för studentpresentsinköp, innan dess skulle mina linser blivit uthämtade. Därifrån skulle jag sedan ta mig till centralen och vidare ut till skurup med 12.15 tåget. Helena smsade att hon va sjuk, vilket genast innebär att jag skjuter upp allt till morgondagen. jag älskar mina planeringar!

Så nu blev allt plötsligt mycket mer chill än vad det var kl 08.45 när jag fortfarande stod naken och eftersvettades efter dushen. Ska dock ta 11.15 tåget istället, så jag kan äta lunch i skolan. Mina linser behöver iofs fortfarande bli uthämtade. Och jag måste köpa ett tågkort på södervärn. Jag älskar även att upptäcka att mina chilla tidsuppfattning är extremt förvriden, at dom tre timmarna jag hade över upptäcker jag genast snarare var tre minuter. Jag har ju fan ändå bråttom! AH!

Inga kommentarer: