torsdag 25 juni 2009

5 tecken på att jag är en äkta nörd (och lever upp till det senaste smeknamnet P to the Nerdie):

  1. Jag innehar minst fem allergier, varav en är astma med tillhörande inhalator.
  2. Jag har ett grovt synfel och skulle inte klara en dag utan glasögon.
  3. Saker som jag finner underhållande: tetris, ms-röj, sudoko, puzzle games, harpan och andra härliga patienser och onödiga onlinespel.
  4. Jag gillar olika sifferkombinationer, siffror som matchar varandra liksom, och parar ihop sig på olika sätt i olika sammanhang.
  5. Jag brukar sitta hemma och öva på olika saker jag kan göra med olika kroppsdelar, tex röra vissa separata fingrar eller tår, och blir sen fantastiskt lycklig när jag lyckas med något nytt.

3 kommentarer:

sara sa...

äkta nerdie!!

judel sa...

Det är på pricken en nerdie!! Eller du är på pricken en nerdie men en gosig!

Pernilla sa...

born that way, deal with it liksom! :)