söndag 3 maj 2009

mmmm... idag vill jag svullaa.... hemmakvällgodis... geee miiiig..

mina fötter har inte luktat fotsvett på aslänge, men nu gör dom det. konstigt! hoppas det går över snart. för övrigt är mina armar härligt bruna, SPEC om man jämför med mina lår som jag gör just nu. hahah mina lår alltså. hello whitey som jag brukar säga.

igår hände olika fantastiska händelser. tex går jag och johanna in hos Falafel Mästaren och jag säger "Hej! vi skulle vilja ha lite olika slags falafelbollar!". Folk skrattade och jag och judel va så jävla roliga. en tvåmannashow på hög nivå är allt jag har att säga om den saken!

Nu har jag en tuff och ROLIG vecka framför mig. MYCKET fixande inför inspelningen av världens bästa film som ska ros i land, men det löser sig säkert!

so from now on vill jag bli tilltallad fröken regissör, for life!

Inga kommentarer: