torsdag 7 maj 2009

igår var en förträfligt gosig dag. först skola med massa fixning som vanligt, sen in till stan och fixa lite mer. vidare hem för lite chillning och uppladdning. back in to town, och med en godispåse och upptappat vin i en petflaska entrade jag och susie victoriateatern. Slog oss ner och hälde upp. himla trevligt litet event med gosiga inslag. jag är impad

nu försöker jag än en gång städa mitt rum, och det går lika mycket åt helvete som det brukar göra. gick upp 3 timmar tidigare än vad jag behövde för att fixa födisfrulle till syrran som fyller 25 idag (wham bam congrats!). karolina ringde precis, så nu städar jag iväntan på en återringning och intillstanåkning.

det finns saker jag måste ta tag i som jag inte riktigt vill ta tag i. jag gillar att leva i bubblan. och det firar jag med att lyssna på dansband. dansband gör min själ till en härlig plats

PS. IDAG KOMMER TILDA HEM EN SVÄNG! ÄVEN EN BIDRAGANDE FAKTOR TILL MIN GOSFEELING!!!!!

Inga kommentarer: