tisdag 26 maj 2009

efter en fantastiskt solig igåreftermiddag/kväll med rosé, yllka och susanna ligger jag nu ensam i äkta dagenefteranda, på vardagsrumssoffan och lyssnar på regnets kraftiga nerslag. det åskar och blixtrar även. jag kan inget annat än att gilla det. denna eftermiddag har jag spenderat med mig själv. jag har gjort saker jag gillar. tex en favorit, ligga med bar överkropp, äta zooklubba och spela tetris. och så har jag tänkt en hel massa, som för tillfället verkar vara något jag anstränger min hjärna med en hel del. jag tänker på sommaren. på hösten. på olika kommande händelser. på olika händelser som redan har hänt. jag är inte van vid att ha så här mycket känslor, och inte blir det bättre av en rejäl dos av pms heller.

allt jag vill är att gosa. och det vill jag nu.

Inga kommentarer: