måndag 20 april 2009

SORRY! på grund av ett jävligt busy liv och brist på engagemang har jag varit lite torr på bloggfronten på senaste. detta ber jag om ursäkt för, och ska verkligen försöka bättra mig.

har precis kommit hem från inkonst, har varit på världspremiär av Medborgaren, min lärare Mattias film. GOSIGT! jag va tvungen att storböla efter filmen när jag såg hur rörda dom va av dom stående ovationerna och deras kärleksförklarningar. jag är officiellt en mes

f.ö. har helgen varit mycket gosig. olika spaningar samt mycket POT-häng och smsande. Power Of Three alltså.

Idag har jag bättrat på min fräknighet, samt varit jättetöntig, sjukt mesig och extremt fnittrig inombords. jävla freaky beteende alltså, måste lägga av GENAST.

veckan består av manusmöte, omklippning av dokumentären och diverse festligheter säkert, ska bara skaffa mig ork och ett friskt knä med, sen ska jag väll kunna bli lycklig igen.

Inga kommentarer: