onsdag 22 april 2009

jag tänkte vi skulle köra ett nytt inlägg under rubriken "sjuka sms jag har fått och absolut inte tar något ansvar för"! here we go!

"Ja så va de ja! Mer eller? Fler? Fick han upp den alla gånger?"
"Du är farlig. Det är hett. Eller nåt"
"My name is Josef. I live on the second floor."
"Har du släkt i källaren? hahahhaha"
"Åhh nej, stackars.. säg att han är bög..hahahhahahahahah"
"Ny deal, först in på some girl och girl action? Du verkar ju as het!"
"Jag ska göra en figur som har mina bra egenskaper sen får du den... Gos baby"
"Lavve är inte utklädd.. men han har en suspensoar"
"Då kommer jag i pyjamas och bånge. Perfekt!:)"
"Min öl är definitivt inne! All the way! Crazy macaroni! Call the callgirls!"

2 kommentarer:

wildo sa...

Jag vet att det inte är en tävlig eller så, vill inte vara "den som är den" som perno hade sagt, men, JAG VANN PÅ FLEST SMS! JAG VANN JAG VANN!


JAG VANN!

Pernilla sa...

hihih, ja du har minsann agerat freaky på senaste tiden i sms väg! MAMMA GILLAR! KEEP EM COMMIN! gosggooos