måndag 6 april 2009

ÅH! reglerna för dagen var följande: sov tills du vaknar, ät frukost, BÖRJA STÄDA! ja, jag har naturligtvis redan vaknat, och frukosten är äten, vilket leder oss fram till punkt tre. jag vill inte städa. solen skiner. jag har fixat spotify. jag vill bara glida omkring och ha en härlig insällning till livet. okej, ny dagsplan. städa effektivt nu fram tills lunch. åka och handla. laga GOD lunch, typ något med lax. sen återgå till nån timmes städning.

det blir träning måndag, tisdag, onsdag denna veckan. torsdag efter jobb åker jag upp till Åhus, stannar till söndag/måndag nån gång. ska bli skönt med havsluft och kaffedrickning med farmor i trädgården. måste även komma igång med mitt manusskrivande. jag är pepp, men allt handlar om att börja. som med min städning. jag ska börja nu

Inga kommentarer: