måndag 23 mars 2009

såhär har det gått idag:

sådär.

verkligen äkta sådär.

jag känner mig mest konstig. jag blir arg när jag känner att jag inte kan ge mitt bästa pga något dampigt, i detta fallet mitt knä. det känns inte kul att stå på scen när man känner hur något bara sviker en. usch. men vissa saker gick bra i alla fall så det är väll bra. bara himla härligt att toppa hela föreställningen med ett litet astma anfall i bilen på väg hem. jag orkar inte hålla på med massa sjukheter längre, kan jag inte bara få vara helt frisk och pigg någon gång?

imorgon väntar en tung dag, upp halv sju, till skolan och effektivt klippa i två timmar, sen kommer vår klippkonsulent och disskuterar. vid ett dra in till Malmö för att få nytt p-piller recept och sen får jag se vad jag gör. samvetet säger att jag borde åka tillbaka till skurup igen, vi har så himla mycket kvar att göra..

känner mig lite orolig i själen för tillfället. det är så många saker jag borde göra / redan ha gjort och jag känner att jag verkligen skuille behöva en fixar-dag för att få bukt på massa saker. men det finns varken tid eller ork och jag bara skjuter allt framför mig som vanligt. det gör mig ännu tröttare.

usch, jag behöver någonslags knuff i ryggen. jag behöver en puss på pannan. jag behöver ork att vakna imorgon.

Inga kommentarer: