torsdag 26 mars 2009

jag börjar bli äkta trött med det här att jag vid alarmklocksinställning får för mig att jag måste gå upp helt sjukt tidigt när jag verkligen inte behöver det. min tidsuppfattning börjar bli skev. nu har jag legat vaken sedan halv sju och väntat på att tiden ska gå.

idag blir det redigering som vanligt. kan inte säga annat än att min själ börjar växa samman med väggarna i mitt 7 kvadratmeter stora klipprum. men nu börjar målet närma sig och känslan av en färdig film är verkligen något jag ser fram emot.

igår åt jag en skitkonstig middag hos yllka. glass+maränger+chokladsås, 5 ugnsstekta potatisar, ett halvt päron, brända popcorn samt tre öl. kanske inte konstigt att min mage gör konstiga ljud idag?

sakningsobjekt.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker att det är lite dålig uppdatering!!!!