tisdag 3 mars 2009

igår var en hård och rolig dansträning, och tro mig, det blir fler sådana framöver. ikväll är de danspaus och ska äntligen få göra comeback efter tvåveckors icketränande på gymmet. HÄRLIGT. sen blir de dans onsdag och torsdag, vilket leder till att det snart är fredag igen. herrejissus.

Varjefall har vi gått in i projektperioden nu, vilket innebär att jag kunde unna mig 12 timmars sömn inatt. behövligt är allt jag har att säga om det. Snart ska jag hoppa upp på min hoj och trampa mig bort till iranska föreningen där vi ska ragga dokumentärsoffer.

lista på jobbiga saker som måste fixas:
har fortfarande inte fått nån tid till nån slags läkare. vårdcentralen suger och tar mig ej på allvar
måste skaffa nytt recept på p-piller, GÄRNA innan dom tar slut
mina liser är TYP slut vilket skapar en otrolig oro i vardagen, de går ej att ha glajjor vid träning osv.
tvätta. tvätta. JAG MÅSTE TVÄTTA. min väska från köln är fortfarande inte uppackad. allt luktar skit och måste rakt i tvätten.

Inga kommentarer: